luni, 3 mai 2010

Am primit un premiu si o leapsa




Sunt onorata ca am primit de la Liliana un premiu. Multumesc din suflet, Liliana, sarut mana ca te-ai gandit la mine!
LA RANDUL MEU, OFER ACEST PREMIU TUTUROR PERSOANELOR AL CAROR BLOG IL URMARESC, ADICA CELOR DIN LISTA MEA DE BLOGURI. FELICITARI !

Tot de la Liliana am primit si o leapsa : 10 lucruri care imi plac.

Imi plac multe lucruri pe lumea asta, din ele iata cam ce am ales acum:



* Slujba de Inviere de la inceput pana la sfarsit, cu toata atmosfera extraordinara, irepetabila, cu dragostea frateasca de traire a harului dumnezeiesc, de lupta cu somnul, de jertfa a multor mamici care se inarmeaza cu rabdare, paturele si pernute si isi aduc copiii sa stea la slujba toata noaptea.

* margaretele, florile mele preferate

* copiii

* mila lui Dumnezeu

* serviciul meu

* mirosul florilor de tei





Daca doriti, va invit sa preluati leapsa de aici si sa ne impartasiti 10 lucruri care va plac.
Multumesc !

Niciun comentariu: