miercuri, 18 aprilie 2012

Filmul "Back to Eden"





Urmand invitatia Irinei (de la dulcecasa) si a Laurei (de la inapoilasimplitate), am urmarit filmul american Back to Eden.
Daca va aflati intamplator pe blogul meu, va rog sa-l urmariti, ca merita sa vedeti un exemplu de agricultura bio fara irigatii frecvente, fara tractoare care scot un fum irespirabil, fara ingrasaminte chimice, fara produse chimice anti-mana sau alte scormneli nesanatoase.
Ideea revolutionara este acoperirea pamantului cu un strat de resturi vegetale tocate care tin loc de ingrasamant, care pastreaza umezeala pamantului, care impiedica dezvoltarea buruienilor.
Puteti viziona filmul AICI pe vimeo sau direct pe site-ul filmului AICI.
(Va rog sa-mi iertati o mica observatie personala: citatele din Scriptura sunt cam scoase din context. In rest, super ideea lui Paul Gautschi! )

(desenul e colorat de finul meu...)

3 comentarii:

Loredana spunea...

Hristos a inviat! Foarte dragut e desenul!

Cristina spunea...

Adevarat a inviat ! Da, e facut de finul meu, zilele astea am avut un concurs de colorat pe aici... Baietelul meu a colorat superb o plansa cu Nasterea Domnului, dar m-am gandit ca nu e de sezon...

Anonim spunea...

Buna ziua,
Unde gasesc back to eden cu subtitrare in limba romana