joi, 25 august 2016

Gospodina...




   Imi place mult sa am casa curata si primitoare, desi nu ma pot lauda ca e in starea asta tot timpul...
Incerc sa fac ce pot, ce nu pot, mobilizez copiii si nu ma dau in laturi sa primesc ajutor de la sotul meu.
Marturisesc ca am invatat din mers sa fiu organizata si cat de cat gospodaroasa, ca gospodina nu sunt nici pe departe... Am cautat modele in jur la femei gospodine si am preferat modelul de femeie care pastreaza curatenia in casa, dar nu cu orice pret: adica nu isi bruftuluieste si goneste sotul si copiii de dragul de a pastra casa ca in reviste.  
Deseori Internetul a fost pentru mine o sursa de inspiratie. La inceput m-am simtit complexata, apoi m-am bucurat de sursele de inspiratie autentice si pline de culoare si de traire in simplitate.
     M-am bucurat mult toamna trecuta cand am descuperit pe blogul lui Emily, de la charmingthebirdsfromthetrees (sotie de preot ortodox din America) o serie de clipuri filmate de ea despre cum sa economisesti, cum sa te organizezi cu treburile prin casa si cu pregatitul mancarii.

Voila:

- in general despre gospodarirea in casa si idealuri :



- despre curatenie:


- despre pregatitul mancarii:



etc. etc.

 Spor la treaba !

Cu drag,
 Cristina

2 comentarii:

Martha spunea...

I met Matushka Emily when were teens at church camp. She's such a neat person!

Cristina spunea...

Yes, she must be special, you can easily tell. And so serious and creative.