joi, 29 mai 2014

Ce-am mai facut - Fila de jurnal


Hristos S-a inaltat !

Am scris postarea asta acum o luna de zile si nu am reusit sa o duc pana la capat.
Viata de zi cu zi cu ritmul ei format din rutina si din lucruri neasteptate m-a tinut mai degraba departe de blogger.
Ne-am bucurat de Sfintele Pasti impletit cu primavara pe care, anul asta, am respirat-o din plin si cu plamanii larg deschisi. 




Dar, mai intai am trecut prin Postul Mare pe care l-am tinut anul asta cum am putut fiecare, cu mic cu mare...
Si anul asta ne-am ajutat de tanti Sarakosti ca sa urmarim cat mai avem pana la Sfintele Pasti:




Ca bucurii culinare de Pasti, am facut pasca



... si oua rosii (si verzi).



Inca simt in piept prospetimea primaverii respirata de pe prispa casei parintesti.


Printre noutatile din primavara asta e faptul ca fetita noastra tine obiectele in manuta inca de prin aprilie.
Sa ne ocroteasca Domnul pe toti! 




Sper sa fi prins in inima si in suflet bucuria Invierii pe care sa o simt proaspata chiar si atunci cand primavara va fi departe, iar pe iarba deja batrana se va fi asternut praful soselelor...

Inaltarea Domnului sa ne inalte inimile Sus, iar Cel Care a dus firea omeneasca la Cer sa ne poarte de grija. 

Hristos S-a inaltat!
Adevarat S-a inaltat!




Niciun comentariu: