vineri, 12 iunie 2009

La drum !

A venit vara, s-a terminat scoala, iar pentru noi gradinita. Saptamana trecuta, gradinita baietelului meu a organizat o micuta excursie la cateva zeci de km de casa. Nu stiu ce au inteles copiii din toata aceasta plimbare, oricum s-au zbenguit, au profitat de vremea frumoasa si de tovarasia celorlalti colegi, sub supravegherea unui numar mare de mamici. Eu una m-am bucurat nespus. Totul a fost frumos, am facut si poze pe care vi le impartasesc cu bucurie si dumneavoastra daca va aflati intamplator pe la noi.


Pestisorii aurii la Muzeul Apelor din Falticeni


Stema Moldovei la intrarea in Cetatea Neamt


Iata-ne la Humulesti, la casa lui Nica. Aici se afla ceaslovul cu care dumnealui prindea muste...


Pe copii i-a atras fatalmente Calu' Balan. Voila:


La Rezervatia de zimbri i-am gasit pe acestia odihnindu-se


Apoi am ajuns la Manastirea Neamt care ne-a bucurat nespus


La o manastire, un detaliu care pe mine ma atrage este toaca. Iat-o pe cea de la Manastirea Neamt


De asemenea, sunt fascinata de sfestice oriunde, oricand si de orice fel. Dar, asa sfesnice mari ca la Neamt n-am mai vazut


Am poposit apoi la Manastirea Agapia care ne-a umplut sufletele de bucurie duhovniceasca. Florile de la aceasta manastire sunt de vis. Am avut fericirea sa iau binecuvantare de la parintele Constantin Coman de la Facultatea de Teologie din Bucuresti care era in trecere pe acolo cu preoteasa lui.


Casele maicutelor sunt adevarate bijuterii inflorate; iata una


Tot la Agapia se afla si casa in care a locuit la un moment dat Alexandru Vlahuta. Interiorul pastreaza obiecte de pe vremea lui. Eu una am indraznit sa fotografiez o lampa minutata


Nelipsita toaca de la Agapia


Nadajduiesc ca v-au placut imaginile si ca v-au inspirat pentru vacantele apropiate.

2 comentarii:

Ramona spunea...

De trei ori am fost in Moldova si de fiecare data am gasit locuri si oameni minunati. Si anul acesta sper sa ajung.
Multumesc pentru poze.

Cristina spunea...

Ramona scumpa, daca te hotarasti sa vii in Bucovina si in Moldova, da un semn si iti indic niste locuri unde o sa-ti doresti sa revii. Te sarut cu mare drag.